Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

ROS till Agneta Brandt Leg.SSK o lärare.

Publicerad 2012-08-26 11:45:36 i ROS- Föredömligt bemötande!

Du var en av dom bästa lärarna. Du gillade diskussioner. Du stödde mig o blev förbannad över hur jag blev behandlad. Jag kommer aldrig att få veta vilka destruktiva krafter jag hade mot mig. Men du var en av dom som uppskattade min kamp o som stödde mig.
Du blev tvärless på jobbet i den vevan. Som jag förstått det så var det motstånd jag mötte en liten liten kugge, en liten del i orsaken till att du slutade som lärare. Jag uppskattar denna antydan från dig väldigt mkt.
Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela