Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

24/12-2012- skickat till Eriksdals äldrecenters ledning Tina Lundvik.

Publicerad 2012-12-25 00:11:54 i Allmänt

Hur Michael ska träffa sin mamma!
 
Frågan är nu hur Michael ska träffa sin mamma Laila..... Ensam?
Hämta henne o ta henne till oss? 
O få ett H-e när hon ska tillbaka eftersom hon då vill stanna hos oss?
O att Laila är trött slut förvirrad efteråt?
 
Tja!
DU har verkligen lyckats tala om för mig att jag under inga omständigheter är välkommen.
Att min medicinska sjukdom är skitsnack totalt onödigt o förkastligt.
 
Att jag inte har rätt att leva.
 
Att ni överhuvudtaget inte har ngt intresse för el ngn beredskap på att ge allergi/överkänslighetssäker hälso sjukvård omsorg.
 
Då är det lika bra att jag tar livet av mig på en gång. Ngt samvete har ni ju inte.
 
Livrädd före varenda gång jag farit till Laila...... 
 
Hotad till förstört liv o hälsa........
 
Ni har lyckats! 
 
Med vänlig hälsning!
Gerd Lundsten
Svärdotter
 
----------------------------
 
OM en nästa gång!
 
Halvmasken m endagsfilter o så en endagsoverall?????
 
El?????
 
Så kanske jag sticker näsan i hunden o gnuggar runt o andas in ordentligt......
DÅ hoppas jag att ni har akutväskan fullständig o beredd....... 
O att ni är beredda på att göra en akut track....... Intubera o rubens blåsa är inte att tänka på med en tunga som en ping pongboll o med igensvullen näsa svalg o struphuvud.....
 
Vänta på ambulans lär inte funka.......
Men det är ju det ni vill..... 
 
Att jag ska dö akut o försvinna från jordens yta.... 
 
Det vill säga BEVISA min omfattande allergi/överkänslighet.....genom att bli dålig förstöra mina organ o dö akut.......
 
Med vänlig hälsning! 
Gerd Lundsten 
Umeå
 
Gerd Lundsten I Phone!
 
PS! Hur hade ni tänkt att jag ska ta kontakt? I en miljö som är som ett minfält???? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela