Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

17/2-2013! Träning! Promenad! Gympa! Stretsch!

Publicerad 2013-02-17 21:06:02 i Allergi/Överkänslighet- Behandling!

17/2-2013! Träning! Promenad! Gympa! Stretsch!
 
Kl 6.20! M-med.
PEF: 440 EU= 487 W-McK.
 
Promenad, stavar, m Michael
 
Kl 12.00! Koll!
PEF: 450 EU= 495 W-McK.
 
Gympa: totalt 56 minuter 26 s!
 
Låt 1-4: 
5kg hantlar. 
Höga knälyft, kickar, jogga runt. Biceps- o Tricepscurl o höga armar upp i taket i rytm m musik o steg.
 
Låt 5: 
3kg hantlar.
Höga knälyft, kickar, jogga runt. Biceps- o Tricepscurl o höga armar upp i taket i rytm m musik o steg.
 
Låt 7:
NITRO
Höga knälyft, kickar, jogga runt. Biceps- o Tricepscurl o höga armar upp i taket i rytm m musik o steg.
 
Låt 9:
3kg hantlar. Pip från Pulsklocka. >160 slag.
Höga knälyft, kickar, jogga runt. Biceps- o Tricepscurl o höga armar upp i taket i rytm m musik o steg.
 
Låt 14:
NITRO
Höga knälyft, kickar, jogga runt. Biceps- o Tricepscurl o höga armar upp i taket i rytm m musik o steg.
 
Låt 15:
Utan hantlar. Möra armar....
Stakande skidåkarrörelser.
Boxnande armar åt alla håll.
 
Låt 16-17:
Slem upp från lungorna. Trött i senor runt bäckenet..... Annars bra armsving... 
Arbetar även m armar o ben bakom lodlinjen...
 
Låt 18: Blue moon!
 
Låt 18 Tell Laura. Väldigt kort
 
Låt 20 Mör i allmänhet. Under the Boardwalk
 
Låt 20 By by love! Väldigt kort! Mör!
 
Låt 21-22: R&R-musik!
Mör rent allmänt..... 
 
Stretsching:
Yoga/balett/gympa/karate-stil.
 
-Går jättebra att göra Urdha mukka
Svanasana. 
Gjorde rätt rörelseträning, bakom lodlinjen, i stående till musiken.
-växlar ovanstående m karate/judo-sittställning.
 
-Når ned med näsan munnen o kinden i knäet när jag gör:
janu sirsasna o 
Parivrtta Janu sirsasana 
över hö benet m dom rehabiliterande hamstringsenorna. 
 
Gjorde mao rätt balett-batement/gympa/karatesparkar under musikträningen. 
-----------
 
Kl 20.16! K-med.
PEF: 
Blås 1- 430 EU= 479 W-McK.
Blås 2- 400 EU= 452 W-McK.
 
Lungorna är tapetserade m segt slem som inte vill upp.......
Jättetrött! Slut på!
Inte undra på egentligen.....
 
Kl 21.00!
God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela