Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

24/1-2013! Allergi-/överkänslighetsanpassad semester!

Publicerad 2013-01-24 00:54:32 i Allergi/Överkänslighet- Behandling!

24/1-2013! Allergi-/överkänslighetsanpassad semester!
 
Jag hoppas att ALLA som bokar allergi-/ överkänslighetsanpassade vandrarhems- o hotellrum, självhushålls- o helpensions lägenheter o stugor på sin semester verkligen RESPEKTERAR att det SKA VARA FRITT från djur, rök/damm, parfym/irriterande dofter.
 
Jag o andra med allergi/överkänslighet mot 
djur, rök/damm, parfym/irriterande dofter SKA INTE BEHÖVA VARA RÄDDA o oroliga när vi far på semester till ett bokat boende på  vandrarhem, hotell, camping osv.
 
Vi ska KUNNA LITA PÅ att allt STÄMMER.
Att företaget o dom som bott före oss i djur-, rök-/damm parfym-/irritansfriai rum lgh stugor verkligen GÖR ALLT för att hålla det fritt från djur rök/damm parfym/irritanser.
 
Ngt annat är diskriminerande o kränkande o tom hälsofarligt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela