Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

7/1-2013! Uppdaterad! Lungornas status!

Publicerad 2013-01-07 03:38:00 i Diagnostisering

7/1-2013!
 
Kl 00.45!
Pööööööööö..... Vä lunga pööööper dovt några ggr.....
Kl 3.10!
Lungorna piper.......
 
Ska ta extra!
 
Michael följer mig till läkaren i dag.
.................
När KOL upptäcks är dom permanenta skadorna redan uppkkomna.......
Hoppas att det INTE är så långt gånget........
Utan att det beror på inaktivitet pga min hamstringskada....... 
Måste få en el två potenta mediciner ist för den EFEKTIVA kombinationstablett jag förlorat... ... 
 
Depotablett Disofrol är den enda potenta mot:
 
Atopisk intellectual kognitiv perseptuel expressiv reduction et lassitude.
 
Släpvagn m punkterade däck.
Orkar inte tänka.
Orkar inte prata. 
Orkar inte aktivera.
Orkar inte vara arg.
Orkar inte vara glad.
Orkar inte vara självständig
 
Allt står stilla
Allt sitter stilla
 
Effekten är:
 
öppnar ögonen
öppnar öronen
öppnar hjärnan
öppnar svalget
öppnar lungorna
 
lyfter tankarna 
lyfter huvudet
lyfter armarna
lyfter benen
lyfter fötterna
 
Befriar känslor 
Kontrollerar känslor
Befriar handlingar
Kontrollerar handlingar 
Befriar aktivitet
Kontrollerar aktivitet
Befriar spänning
Kontrollerar spänning 
Befriar kärlek
Kontrollerar kärlek
Befriar planering
Kontrollerar planering
 
Ger arbete
Ger fritid
Ger självständighet 
 
Jag BER GUD om UBDERVERK!
 
Kortisontabletter i all ära!
Utan antihistaminer o bronkvidgande via blodet fungerar det inte.......
Lungorna tapetseras bara med klistrigt segt slem!
 
Underverk käre GODE GUD! 
Jag BER på mina bara knän.
(Det går bra med rak höft o osträckta hamstringmuskler.)
 
Kl 5.20!
Slem upp! 
Inget piiiiiip el pööööp.
Sovit! 
Pigg i hjärnan. 
Ska sova gott nu igen o vakna ännu bättre o piggare.

Kommentarer

Postat av: anton

Publicerad 2013-01-08 18:36:40

snygg blogg du har!

Svar: Men OJ DÅ! Vad glad jag blir! Det var inte vängtat!TAAAACK!
Gerd Elise

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela