Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

15/9-2013! Äta ute! ROS- Föredömligt bemötande!

Publicerad 2013-09-17 12:18:05 i Allergi/Överkänslighet- Behandling!

15/9-2013! Äta ute! ROS- Föredömligt bemötande!
 
Av diverse orsaker så blev det så att vi åt middag ute i söndags den 15/9-2013! Jag o min make Michael mfl hade haft för oss en hel del så vi åt middag på FRASSES innan vi handlade på COOP Umeå.
 
Jag måste säga att det var verkligen befriande o mentalt avstressande att få höra att dom inte samfritterade fiskt o pommes. Utan att dom hade skilda frittöser.
Det kändes lika befriande o trygg m det faktum att matens innehållsförteckning kom fram på en gång. Schvish sa det bara då pärmen flög fram o landade på kassadisken.
Det var rent roligt att se o höra hur personalen samarbetade. Fantastiskt skönt!
Resultatet blev fritt från reaktioner i munhåla o svalg osv. O en lugn mage utan histamintriggad extrem saltsyraproduktion. En saltsyraprobuktion som inte dämpas av vilken antihistamin som helst. Inga hudutslag el andra senare reaktioner uppkom heller.
 
Ett restaurangbesök som mao gav mkt god mersmak i både gom själ o hjärta. 😍🎶🎉😘 Ngt som gör att vi kommer att fara dit igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela