Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

18/11-2014! Humor! Morgongymnastik!

Publicerad 2014-11-18 09:01:15 i SKYDD

18/11-2014! Humor! Morgongymnastik!
 
Jag har det inte roligare än jag gör det på dagarna. Det är värt varenda minut jag lägger ned på att träna min humor.
 
Det är ett effektivt skydd:
•mot tristess.
•mot dåligt humör!
•mot GriiinOlla!
Hahahahahahahahaaaaaaaaaahhhhhhh.........
 
??????!!!!!.....
 
Ghaaaaaah! Videon var för nog för stoooor! 
Eller va de nu va för feeel.......
Jag återkommer m en klippt version....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela