Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

23/10-2014! Länge sedan sist!

Publicerad 2014-10-23 04:04:39 i Allmänt

23/10-2014! Länge sedan sist!
 
Jag har inte en aning om hur länge sedan det är som jag var in o skrev ngt på bloggen.
 
Det har hänt mkt. 
Fa har jag levt o älskat min make!
Jag har varit frisk o sjuk o skadad om vart annat.
Mest av allt har jag o min make Michael levt.
Det har känts som att jag inte haft tid m bloggandet. Jag har under långa perioder inte heller varit in på FB o skrivit. 
 
Bloggandet o FB:andet känns på ngt sätt som ett ickeliv....... Ngt platt o endomentionellt...... 
Ngt artificiellt o kallt i jämförelse m livet ansikte mot ansikte m människor av kött o blod. 
 
Jag får ta o konttollera hur länge sedan det är som jag var in o skrev ngt.
 
Jag får göra ngn form av resumé........
El så struntar jag i det o går direkt in i nutid.
In media res som det heter på skrivarspråk när mar går rakt in i handlingen......
 
Vi får se hur jag gör.........
Det blir en överraskning!
Både för er läsare o mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela