Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

19/9-2017! NORRLANDSKLINIKEN!

Publicerad 2017-09-19 12:12:33 i ROS- Föredömligt bemötande!

19/9-2017! NORRLANDSKLINIKEN!


Jag är jättejätteglad över att jag för flera flera år sedan bytte till NORRLANDSKLINIKEN. 

Tänk att det kan ta en så fruktansvärt lång tid att bygga upp ett förtroende. En tillit. Att bygga upp en trygghet!?!???!??!!!!

Jag blev TOTALT DESPERAT o KROSSAD när 2 läkare+1 ny läkare på Backens HC inte brydde sig om mig o mitt tillstånd trotts mkt noggranna beskrivningar av tillståndet. Dom brydde sig inte pga min ålder o mitt kön. JAG BLEV CHOCKAD!

Den ena, en ny "husläkare" klarar inte av starka kvinnor..... han blev rosenrasande o gjorde en GOMER när jag krävde utredning o behandling.... 
En av dom andra 2 gjorde också en GOMER när jag kom o var så hes att jag knappt kunde prata o att jag helst ville skriva istf att prata. 

GOMER kommer från boken House of God (1978) o har förekommit i TV-serierna Cityakuten och Scrubs. 

Nu har jag efter flera år på NORRLANDSKLINIKEN fått ett MYCKET GOTT FÖRTROENDE för deras inställning ödmjukhet o sätt att arbeta. 

Nu känner jag att jag kan lita på att alla läkare på NORTLANDSKLINIKEN utreder diagnostiserar o diskuterar ev behandlingsalternativ m mig.

Jag känner också att jag kan lita på NORTLANDSKLINIKEN SSK o USK. 

Allt detta är rent ut BEFRIANDE SKÖNT ända ned i tårna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela