Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

Hamstringskadan! Nr 8! Tips o idéer!

Publicerad 2012-11-28 13:43:24 i Kategori?

Ngt som gör skillnad när det gäller toabesöken är TOAFÖRHÖJNING.
Arbetsterapeut kan skriva ut.

Kissflaska för man el kvinna är en fördel eftersom man då inte riskerar att blöta ned lindorna. O man slipper slipper sitta ned o riskera att böja för mkt i höftleden.
Mao undviker flera ggr att böja i höften o sträcka över rumpa o lårmuskler.
Finns på apotek o hjälpmedelscentrum norr osv att köpa.

Det kisshjälpmedel som jag har köpt på hjälpmedelscentrum norr går jättejättebra att stå med o klämma fast med låren.

Se bilden!

Sedan så har man visserligen mkt hjälp av kryckan om man har lite fantasi.
MEN!

Det finns långskaftad gripklo att få utskrivet. El att man köper på hjälpmedelscentrum norr osv osv.

Kommentarer

Postat av: Robert Arvidsson

Publicerad 2012-11-30 20:37:09

Tycker din blogg är jätte bra!

Svar: Stort TACK! Vad varm jag blir!
Tack!
Gerd Elise

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela