Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

Svar från Kristdemokraterna!

Publicerad 2012-09-16 06:21:49 i Politik!

Hej Gerd,
Kristdemokraternas parti- och riksdagskansli finns i riksdagens lokaler. Och dessa lokaler omfattas samtliga av den tillgänglighetspolicy som riksdagsförvaltningen antagit. Policyn följer helt Handisams rekommendationer.
Såväl personal som besökare som vistas i riksdagens lokaler ska kunna göra det med full tillgänglighet oavsett funktionsnedsättningar. det finns mer information om detta på riksdagens hemsida www.riksdagen.se

Jag har själv allergi mot djur och parfym och till del damm och min uppfattning efter att ha arbetat i dessa lokaler i drygt 18 månader är att det är en god efterlevnad.
Dock krävs en ständig uppmärksamhet och ansvar har ytterst varje chef.

mvh
Acko Ankarberg Johansson

______________________________________________
Acko Ankarberg Johansson
Partisekreterare
Kristdemokraterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela