Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

Ställ krav vid PEF meter mätning.

Publicerad 2012-08-15 15:32:00 i Allergi/Överkänslighet-Fakta

Varje gång ni träffar läkare SSK osv osv o PEF-värden tas upp ska ni:

1-
Redovisa vilken PEF Meter Mini Wright som används EU13826 standard el Wright-McKerrow.

2-
Kräva av läkaren SSK:an osv osv en redovisning av om vilken PEF meter Mini Wright dom använder o vilken scale Normalvärdena har.

3-
Kontrollera om PEF Mini Wrighten är HEL.

Allt ska stämma med varandra.
I annat fall är det anmälningsbart iom allvarlig risk för feldiagnostisering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela