Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

29/12-2012! Katastrofjulen!

Publicerad 2012-12-29 21:03:07 i Min Allergi/Överkänslighet

28/12-2012!
 
Frågat Eriksdals ÄC ledning Tina L om:
 
Citat:
Vad säger ni till barnen?
 
Nää! Ni kan inte/får inte komma in o hälsa på era far/morföräldrar! Vi har djur rök o parfym här. Överallt!
 
Nää! Ni kan inte/får inte komma in o hälsa på era alzheimersdementa föräldrar! Vi har djur rök o parfym här! Överallt!
 
Snyggt jobbat!
 
O ni skulle bara DRÖMMA om att söka jobb här.....
 
Med vänlig hälsning! 
Gerd Lundsten 
Umeå
 
Gerd Lundsten I-Phone!
-----------
Informerat Eriksdals ÄC ledning Tina L om hur allergidagisets krav är:
Citat:
Förskolan har fyra avdelningar, Myggan, Sländan och Humlan som är allergisanerade samt Bruno som är ett fristående hus på samma gård. Förskolan är belägen centralt i Umeå, i närheten av Hagaparken och har en trivsam utemiljö.
Vilka fördelar erbjuder Reveljen?
- erfaren personal med specialkompetens om allergier
- stora och välutrustade lokaler
- eget kök med anpassad och vällagad mat
- noggranna städrutiner och bra innemiljö
- bra utemiljö
Slut citat!
Med vänlig hälsning!               Gerd Lundsten Umeå 
 
Gerd Lundsten I-Phone!
 
Slut citat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela