Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

Dåliga lungor nu!

Publicerad 2012-11-03 07:15:26 i Min Allergi/Överkänslighet

Be för mig!
Mina PEF-värden är låga. Mina lungor är inte bra.
PEF
350 EU13826-standard=
406 Wright-McKerrow före morgonmedicinerna.

Jämfört med
480 EU=520 W-McK.

Tar 5 st Betapred o en Teovent rektalvätska. O 2 Ventoline Diskhalerpuffar.

Be för mig är ni snälla!
Detta tar livet av mig.
Jag orkar inte.......
Lungorna har varit dåliga SÅÅ länge.....

Tar febern nu...... 36,8.... Min normala morgontemp.....
Kl 8.59

Jag är livrädd att fara på Ålidhems Hälsocentrsl o bråka med en totalt oförstående ointresserad läkare som inte kan någonting om mig. O vara tvungen att ha med mig min egen portabla AIOLOS med patientstyrd nebulisator så att jag får i mig ALLT läkemedel....

När jag blev trodd av EN gammmal erfaren pensionsmässig lung-allergläkare 1995 o misstrodd av andra så är jag livrädd nu att träffa nya läkare som inte kan el vet ngt.....
Nu är jag ju 55 år. Snart 56. 1995 var jag 38 o förväntades inte orka ngt annat efter jobbet än att ligga i soffan o äta praliner......
Be för mig!
Jag är livrädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela