Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

Framfall el inte!

Publicerad 2012-10-21 02:32:26 i Flicka Tonåring Kvinna!

Jag har problem med min mage.
Jag har ngt som blockerar avföringen så fort magen krystar....
Jag är under utredning. Gyn.undersökts 2 ggr bla o som då inte visar framfall enligt Gyn.läk.
Medan Kir.läk säger att det är framfall.
Rektoskopi utförd av Gyn.läk. visar inte framfall.
Måste vara extremt lös i magen för att avföringen ska fungera....Inte kul!
O det som blockerar finns kvar hur lös i magen jag än är..... Det gör bara inte ont.....

Jag har fått remiss till Kir.kliniken för vidare utredning. Akutläkaren ordinerade blodprover som togs då.

O jag ska också utredas vidare på Gyn.mott iom Gyn.läk omsorg. Hon ordinerade också blodprovet CA125 inför den vidare utredningen.....

Jag har också problem med mina lungor nu. Jag har inte så bra PEF-värden som jag brukar ha....
400-420 EU-standard jämfört med 480 EU-standard o uppåt som jag brukar ha......

Jag hoppas att det beror på allt äppelskalande...... Jag får testa med att ha halvmasken med endagafilter på mig i morgon för det som är kvar att skala......

Jag är rädd! Livrädd!
O som vanligt så är det Gud som stärker mig. O förböner...... Amen!
O Michael min älskade skatt får sova i lugn o ro..... Amen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela