Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

14/1-2013! RIS- Huvudlöst bemötande!

Publicerad 2013-01-24 03:05:34 i Allergi/Överkänslighet- Behandling!

RIS till alla som för 20 år sedan o mindre avslog mina ansökningar till SSK-jobb med motiveringen att dom INTE ville ta hand om ngt astma-allergianfall hos en arbetskompis, kollega, anställd.
 
Utan tanke på att dom faktiskt är tvingade att anpassa sig själva o miljön efter mig som omfattande allergisk/överkänslig hälso-, sjukvårds- o omsorgstagare.
 
O klarar dom inte att anpassa sig själva o miljön efter mig som anställd, arbetskamrat el kollega så klarar dom inte häller av det när jag kommer som hälso-, sjukvårds- o omsorgstagare.
 
O är dom så tanklösa att dom trodde o tror att jag ska gå omkring o vara sjuk jämt el ha dålig ork jämt, aktiva symtom, så har dom, i sin okunnighet, helt fel mål med vård o behandling (inklusive anpassning av miljö o människor  kropp, hår, kläder o skor).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela