Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

14/3-2013! Träning! Sång! RIS- till mig själv!

Publicerad 2013-03-14 14:58:01 i Allergi/Överkänslighet- Behandling!

14/3-2013! Träning! Sång!
 
Cyklade tur o retur till HSO-kören o det gick bra.
 
Det är en väldigt trevlig o välkomnande kör.
Djur rök parfymfri! Det skulle vara delvis el-sanerat också.
MEN!
Jag glömde stänga av min mobil vilket var FEL. Ingen sade ngt men jag kom på det efteråt att den skulle ha varit stängd.
 
Jag har bett en av dom deltagande ledarna att för min räkning be dom övriga deltagarna om förlåtelse för mitt felaktiga uppförande att ha mobilen påslagen o tom skriva på den.
 
Jag är jätteledsen att jag gjorde FEL o hoppas att jag har tur nog att ingen for illa av mitt fel. Jag ska skriva på notpärmen att mobilen ska vara stängd. O att jag inte ska ha batteridriven armbandkocka på mig.
 
Jag är jättearg på mig själv.
Jag ger mig själv RIS- huvudlöst bemötande!
 
JAG som brukar komma ihåg sådant här viktigt...
Jag SKA INTE GLÖMMA sådana här viktigta saker.
Förlåt mig alla el-överkänsliga Medmänniskor.

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela