Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

Hamstrinskadan nr 6! Lindandets finess.....

Publicerad 2012-11-26 09:13:31 i Kategori?

Jag lindar i åttor.
Nu är jag uppe i 4 lindor av 12 cm bredd.

Jag har dom senaste dagarna lindat 3 lindor i åttor uppåt från under knäet o så högt upp det överhuvudtaget är möjligt.

Sedan har jag lindat en lika bred uppifrån o nedåt en bit med fokus på överkanten.

Just i dag har jag inte tapat skarven mellan gluteus o över skadeområdet på låret. Huden behövde vila ett dygn kände jag.
I kväll blir det ny taping.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela