Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

Själavård hemtjänst politik osv....

Publicerad 2012-10-22 07:39:14 i Kategori?

Skickat via deras Facebooksidor till:

Umeå Landsförsamling,
Pingstkyrkan,
Böneloggen

Skickat via e-mail till:

Arbetarepartiet,
Lung-Allergimottagningen,
UMU-ansvariga för Lung-Allergimedicin, MAS:ar 3st på Umeå Kommun, Norrlandskliniken

Citat:

Undrar om Umeå Landsförsamling o Pingstkyrkan i Umeå har ngn själavårdare som är djur- rök-/damm- o parfym-/irriterande doftfri????

Nu när jag behöver det?
O kanske Michael min älskade skatt.

Cancer el inte cancer det är frågan.

Be gärna för detta ämne.

Jag undrar om Umeå kommun har ngn hemtjänstorganisation som är djur- rök-/damm- o parfym-/irriterande doftfri????

Om så krävs i framtiden????

El ska jag o Michael bli överkörda med ångvält precis som när pappa bodde hos oss????

Be gärna för detta ämne.

Jag undrar om Arbetarpartiet (fd Rättvisepartiet) har ngn representant som är djur- rök-/damm- o parfym-/irriterande doftfri????

Nu när jag behöver det?
O kanske Michael också?

Be gärna för detta ämne.

Med vänlig hälsning!
Gerd Lundsten
Umeå

Slut citat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela