Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

15/4-2013! Säljes! BMW 525. 1977!

Publicerad 2013-04-15 00:59:46 i Allmänt

15/4-2013! Säljes! BMW 525. 1977!
 
Säljer vår röda gamla BMW 525 från 1977. Avställd pga brist på tid o kunskap. Rost i fästet för hö stötdämpare fram behöver åtgärdas för att besiktning ska gå igenom.
2 ägare! Min pappa Helge ägde den förut. Nu är det min make Michael som äger den. 
Bra fungerande motor att renovera o putsa upp. För flera år sedan  körde vi Umeå- Jokkmokk med den o fick inte ont i ryggen av sätena. Originalklädseln är svart. Sätena behöver stoppas om. Överdrag i vinröd skinnimitation.  En del rost i motorrummet behöver åtgärdas. Annars mindre rost än förväntat. Mao inte så farligt rostig kaross utvändigt sett. Gått mest i Västerbottens inland. Stått i kallgarage el ute. Här står den i ett garage O ocuperar plats o tid.
Köp den innan vi far på skroten med den. Det vore synd eftersom motorn går bra. Men slangar o el behöver bytas pga ålder o säkerhet. Tja! Mao en pärla! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela