Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

Länge sedan jag var in! Som vanligt! 20240229

Publicerad 2024-02-29 22:39:14 i Allmänt

Jag är trött o slut på!
Det är mkt känslor igång...
Men jag mår faktiskt braa...
Trotts allt!
 
Det är så mkt som händer i världen...
O det händer mkt i Sverige också...
O nu i dag pratades det om kärnvapenattack....
 
Jag är så MegaAllergisk & Överkänslig att jag räknar med att inte överleva ett storkjaligt krig...
frågsn är om jag överlever Beredskapen...
 
En av mina Bästa Vänner o fd  ArbetsKompis här i Umeå är inte frisk o inte heller hennes make...
O vi har numera svårt att få våra bättre o starkare perioder av krafter att passa ihop... i synnerhet som hon har sina älskade nära o kära att koncentrera sina krafter på...
 
O jag ägnar mig åt mig o Michael...

O en annan Bästa ArbetsKamrat vet jag inte var hon är...

Jag har alldeles just fått veta att en av mina bästa barndomskompisar är sjuk!

Jag...?...!.!.?.... 
 
Det enda jag vet säkert är...
att...
Man Föds & Man Dör!
& Däremellan Lever Man!

Min andra bästa  barndomskompis har jag tappat kontakten med!
 
O andra kompisar o släkt har jag skral kontakt m iom att det är ngn form av PostCovidStängnings/IsoleringsTrauma... ELLER....?.!.!..,?.? 
VAD man nu ska kalla det för...
 
Hur som helst är jag glad o tacksam för att jag har känt mig lycklig m Michael i snart 36 år...
Jag var 33 år nör vi träffades o Michael var 30 år...
O nu snart fyller jag 67 år...
O Michael fyller 64 år...
 
Vi har Mao varit tillsammans längre tid än vad vi har varit utan varandra...!.!...!.!.!!!!.! 
Att Det Bara Är Möjligt Att Vara Så Kära.... I Varandra
 
Tjaaa...
Det... var nog allt för den här gången...
 
Ta väl vara på varandra...
 
Tala om för dom du älskar o tycker om att du gör det!
O gör det morgon middag o kväll o däremellan!
Då är det viktigaste gjort...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela