Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

Citat: Se bilderna från modefesten Slut citat!

Publicerad 2012-11-06 07:59:05 i Kategori?

Av ngn anledning så finner jag detta med Marc by Marc Jakobs Modefest totalt ointressant!

Det KAN ju bero på att det är som att ge sig ut i ett kvalificerat minfält när jag ger mig ut för att handla kläder.....

En exposition innehållande både extramediciner o stenhård koncentration på det jag är ute efter för att MINIMERA TIDEN I MINFÄLTET.

O när jag liks provar så provar jag massor med kläder av samma sort o köper så typ 6 par olika jeans på en gång......

Idealet är när min make följer med o kan plocka fram storlekar o hänga tillbaka det jag inte ska ha. DÅ går det ännu fortare......

Så av ngn anledning så är Marc by Marc Jacobs Modefest med sina drinkar o partyglada glamourtjejer totalt ointressant.
Såvida det inte gäller frågan om JAG med min Atopiska Polyvalenta Allergi överhuvudtaget KAN komma in på festen o vara där utan att få radikalt aktiverade symtom/reaktioner på allergen/irritanser.

Jag frågar mig om
MARC by MARC JACOBS MODEFEST överhuvudtaget är

TILLGÄNGLIG

så att jag kan vara

DELAKTIG o
JÄMLIK?????

UTAN att jag ska tvingas att bli dålig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela