Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

10/2-2013! FORTSÄTTNING! Utvärdering träning! Slem! Smärta! Illamående! Kräkning! FORTSÄTTNING! Sjukmat!

Publicerad 2013-02-10 09:28:14 i Allergi/Överkänslighet- Behandling!

10/2-2013! FORTSÄTTNING! Utvärdering träning! Slem! Smärta! Illamående! Kräkning!  FORTSÄTTNING! Sjukmat!
 
Kl 7.00! M-mediciner!
 
SOVIT LUGNT o GOTT!  Sammanhängande!  
Är inte illamående längre.
Magen känns bra! 
Träningsvärken är o princip borta.
 
Ögonen också. Relativt torra. Lagon fuktiga faktiskt! 
RINNER INTE! SER BRA O KAN LÄSA mobilen utan problem! 
BRA!
 
Till saken hör att jag har Op för grå starr, 1992-93, o har då plastlinser. 
O jag har iom detta en MKT BRA SYN o SKA INTE HA SYNPROBLEM utöver vissa brytningsfel iom hornhinnan. Vilket är normalt. Det har alla. Se fakta i inlägg som kommer senare.
 
PEF: 
400 EU13826-standard=
452 Wright-McKerrow.
 
Tar M-medicinerna...... 
Ventoline ist Atrovent sprayvätska. 
Rhinocort istf Nasonex nässpray. 
 
Sprayvätskorna innehåller ngt som gör att dom helt enkelt INTE FUNKAR.
I SKOLAN o på JOBBET är det en REN KATASTROF om inte ögonen funkar. 
 
Att sitta i SKOLBÄNKEN o INTE SE vad läraren skriver framme på tavlan el att JOBBA o INTE KUNNA LÄSA vad andra skrivit el det man själv skriver på datorn är en REN KATASTROF!
DET ÄR SKANDAL........med sådana mediciner som inte funkar. 
Det är cyniskt! 
Det är misshandel!  
Det är stöld av den allergiska/överkänsliga personens resurser: Ekonomi talanger förmåga o framtid!
 
NU är jag faktiskt lite hungrig...... Hmmm............ 
 
Kl 8.50!
Jag har ätit fullständig frukost: Päron banan havregryn m mjölk. Smörgåsar o kaffe!
 
För första gången skitit normalluktande avföring.... 
Tidigare luktade den kemikalier...... Måste ha varit en reaktion på RTG-kontrasterna. Både den jag drack o den som fördes in bakvägen, 2 ggr pga missad videoinspelning, via ändtarmen......o via smultronstället/vagina för att visa o urskilja livmoderns läge i förhållande till tarmen.....
 
Fortfarande torra läskunniga ögon. Kan bara bero på Ventoline o Rhinocort.......
 
Nu är jag nog frisk igen.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela