Gerd Elise Lundsten

Hälsa/Träning Allergi/Överkänslighet Hjärta Foto Musik Tankar/Funderingar Relationer

24/11-2014! Läkarintyg!

Publicerad 2014-11-24 02:22:01 i Allergi/Överkänslighet- Behandling!

24/11-2014! Läkarintyg!
 
Jag har ett läkarintyg på min omfattande allergi o överkänslighet o dess krav. 
 
Jag har fått detta fär att stärka mina möjligheter att få dem medicinska sjukdomens krav tillgodosedda utan bråk tråkningar mobbing el diskriminering.
 
Jag kan inte gärna lägga ut detta intyg på nätet Som ngn form av bevis på att jag verkligen är allergisk o överkänslig i den omfattning som jag beskriver det.
 
Det är ett egentligen anmärkningsvärt att jag (mfl?) ska vara tvingade att ha med mig en kopia av ett skrivet intyg överallt......för att få sjikdomens krav tillgodosedda....
 
Men så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gerd Elise

Född 1957. Jag har en Atopisk Polyvalent Allergi som jag är född med. Min viktigaste dag är när jag och Michael träffades för första gången den 9/5-1990. Det var på hans jobb. Vi var ute och åt middag för första gången den 18/5-1990. Vi förlovade oss den 15/9-1991. Vi gifte oss den 3/7-1993. I övrigt får ni lära känna mig genom det jag skriver.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela